Son

2016. március 8., kedd

Mi lesz ezután?

Sziasztok!

Igen, igen, igen, tudom. Szörnyű vagyok, egy hanyag író. Sajnálom, hogy cserbenhagytalak Titeket! Valószínűleg ezt a történetet nem folytatom a közeljövőben.. És, hú! Fogalmam sincs, mit írjak. Mondhatnám, hogy nincs időm (tényleg nincs), vagy nincs ötletem (abból viszont akad néhány..), de nem fogom. Kerek perec, közlöm veletek, hogy belefáradtam. Nem, nem az írásba, az még mindig a szenvedélyem, a Word mappámban is sorban állnak a sztorik, amiket írtam publikálásra várva. Az ok pedig, amiért betelt a pohár, az nem más, mint a Blogger. Ezt nem részletezném jobban, szerintem néhányan közületek tudják, mire gondolok.. Persze, ha ezt a kis bejegyzést olvassa egyáltalán valaki. Őszintén szólva, nem lepődnék meg, ha senkihez sem jut el, de azért reménykedni lehet, nem?:)
Új (írói) életet kezdtem, méghozzá a Wattpaden. Blogger nevemet is lecseréltem, és belekezdtem egy új történetbe. Igaz, ez nem sok mindenkit érdekel, de egy kis magyarázat a névről ; amit eredetileg kitaláltam, az a Hayden Malfoy (Wattpeden ez is van beállítva), de mivel a kedves Facebook ezt nem fogadta el, Hayden Gaskarth lett, ezért sem lepődjetek meg, ha esetleg ezt a bejegyzést egy Fb csoportos posztban találtátok, az utóbbi név alatt közzétéve.

Ha valakit (gondolom itt sem tolonganak az emberek) esetleg érdekelnének jövőbeli írásaim, itt megtalálhatjátok őket :   Hayden Malfoy - Wattpad profil
És a történet, amit most kezdtem : Szabadíts meg
Valamint, van még egy blog, amit ebben a pillanatban alapítottam, és ide dalszövegek fordításait fogom kitenni (ha valaki szeretne fordítást kérni, a Wp-s profilomon üzenetben megteheti), amit ERRE A LINKRE KATTINTVA tudtok elérni.
Minden követésnek, szavazatnak és véleménynek egyarárnt örülök! Ne kíméljetek! :)

U.I.: BOLDOG NŐNAPOT, LÁNYOK!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése